صفحه اصلیصفحه اصلی درباره مادرباره ما   محصولاتمحصولات   تماس با ماتماس با ما   اطلاعاتاطلاعات   گالریگالری   سئوالات متداولسئوالات متداول  

اطلاعات  تغییر رمز 

اطلاعات ، تغییر رمز

تغییر رمز سه شماره ای و تنظیم جدید:

ابتدا رمز سه شماره ای جدید را انتخاب نموده و درب صندوق را کاملاً باز کنید و سپس با چرخاندن دستگیره صندوق، زبانه های درب را خارج نمایید و کلیه اعمالی را که برای باز نمودن قفل سه شماره ای با علامت وسط انجام می داده اید  با علامت  \  کناری انجام داده به جز حرکت چهارم چون این حرکت همیشه ثابت است. سپس کلید تغییر رمز را از پشت کاملاً داخل جا کلیدی و سوراخی که تعبیه شده است قرار داده، اگر جهت اول رمز سمت راست باشد، کلید تغییر رمز را یک چهارم به جهت عقربه ساعت و اگر جهت اول رمز سمت چپ باشد یک چهارم برخلاف عقربه ساعت بچرخانید تا کلید کمی آزاد شود در این هنگام رمز سه شماره ای قبلی از روی قفل پاک می گردد و آماده پذیرش رمز جدید می باشد و می بایستی عملیات بعدی شما عیناً مطابق دستور انجام پذیرد، به صورت چهار دور و سه دور و دو دور به حالت خط کناری انجام گیرد و سپس کلید رمز به حالت اول در آمده و مجدداً روی خط وسط امتحان شود.

توجه و توصیه مهم:

در انتخاب اعداد توصیه می شودشمارههای بین صفر و 10 را برای آخرین شماره رمز انتخاب نکنید، تجربه نشان می دهد سه شماره موردنظر از صعودی به نزولی و مخلوط باشد ارجح است.

مثال:40-65-95

بعد از تغییر رمز، قبل از آنکه درب صندوق را ببندید با شماره رمز جدید قفل آن را باز نمایید تا چنانچه اشتباهی در تغییر رمز رخ داده باشدقبل از بسته شدن درب توسط متخصصین و یا واحد پشتیبانی شرکت، راهنمایی و اصلاح گردد.

شماره نصب شده روی دستگاه به منزله راه اندازی دستگاه رمز می باشد و خریدار موظف است پس از تحویل صندوق نسبت به تغییر رمز اقدام نماید در غیر اینصورت شرکت تکنوکار هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

تماس با واحد پشتیبانی: 34720421-031

 
 

  عناوين مرتبط :



 راه حل ها :

محصولات
صندوق آسانسوری
صندوق نسوز
گالری سئوالات متداول

: دسترسی های سريع 

   031-45836388

   info ( at ) teknokares.com

کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت تکنوکار اصفهان می باشد.